نکاتی در مورد سایت های کلیکی!!!!!
معرفی معتبرترین سایتهای کلیکی ایرانی با درآمدخوب
آموزش كسب درآمد بدون سرمايه از اينترنت
شنبه 23 فروردين 1392برچسب:نکته, :: :: نويسنده : محمد پی اس جی

 

{روش کسب درآمد در این سایتها بوسیله کلیک روی آگهی های تبلیغاتی و مطالعه ایمیلهای دریافتی و معرفی افراد جهت عضویت و در مواردی فقط اتصال به اینترنت ( در گرین هورس) میباشد.}

 

شاید بپرسید که چرا یک سایت برای کلیک روی آگهی به شما پول پرداخت میکنه ، علت اینه که مشتریان اون سایتها برای درج آگهی به اونها پول میدن و صاحبان سایتها برای افزایش آمار سایت درصدی از سودشون رو به شما پرداخت میکنن.

 

یه نکته خیلی مهم اینه که در تمام این سایتها اگه نمیخواین که یه دفعه اکانتتون باطل اعلام بشه :  هرگز از1 کامپیوتر2 تا اکانت درست نکنید. چون این کار رو تقلب میدونن و شما دیگه نمیتونید ادامه بدید.

 

خیلی از دوستان در سایتهای کلیکی زیادی عضو میشن و بعد از یه مدتی بدون نتیجه اونارو ول میکنن و تنها چیزی که براشون میمونه خستگی و بیزاری از این سایتهاست. ولی برای اینکه در این سایتها موفق بشین باید به نکات زیر توجه کنید.

 

1- شما باید روی زیرمجموعه گیری بیشتر تمرکز کنید چون با کار خودتون چیز زیادی گیرتون نمیاد و خسته میشید.

 

2- سایتهایی رو انتخاب کنید که جذاب هم باشن مثلاً www.neobux.com سایت خوبی میتونه باشه چون شما علاوه بر اینکه میتونین خودتون زیرمجموعه معرفی کنین میتونید با پولی که به دست آوردین زیرمجموعه اجاره کنید تا برای شما کلیک کنن و با نمودارهای جالبی که میکشه یه محیط جذاب برای شما درست میکنه ولی یه نکته رو یادتون نره که شما باید هر روز 4 تا آگهی رو کلیک کنید در غیر اینصورت از زیرمجموعه هاتون چیزی به شما نمیرسه. سایت www.enbux.com هم مشابه neobux شامل همه چیزه. ولی یه سایت مثل wepayptc.infoبرای کسانی بهتره که اینترنت مجانی دارن چون هر روز نزدیک 100 آگهی داره که میتونیین نزدیک به 80 سنت در روز فقط از کار خودتون درآمد کسب کنید که یه کم خسته کننده است و بازم بهتره که روی زیرمجموعه بیشتر تمرکز کنید.

3- برای کلیک روی آگهی ها سعی کنید با آی پی خودتون استفاده کنین چون خیلی وقتها این سایتها در صورت استفاده از آی پی دیگه ممکنه گزارش بدن که قبلاً با این آی پی این آگهی دیده شده . مخصوصاً با استفاده از فیلتر شکن های معروف ممکنه این ایراد بیشتر پیش بیاد.

4- اگه حوصله این کارها رو ندارین و ضمناً پول بیشتری هم میخواین بدست بیارین بهتره از دو روش زیر که قبلاً هم در این وبلاگ براتون زیاد توضیح دادم استفاده کنید.

الف) اگه توان آنالیز منحنی ها و نمودارها رو دارین ومیتونین قیمتها رئ پیش بینی کنید در فارکس سرمایه گذاری کنین.

ب) اما اگه حوصله کار تو موارد بالا رو ندارین تو هایپ ها سرمایه گذاری کنید. و مواظب باشید که با سرمایه خیلی کم وارد بشید.

خیلی ها مواردی رو که من در وبلاگم به صورت کاملاً مجانی در اختیارتون گذاشتم رو تحت عناوین و بسته های مختلف به قیمتهای زیاد میفروشن . امیدوارم که استفاده از این وبلاگ جلوی هدر رفتن پولتون رو بگیره.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 154
بازدید کل : 117543
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1